Tuesday 18 December 2012

TRIFFLE

Assalamualaikum......pelbagai triffle yang telah ai buat. Ada yang semata2 untuk menjamu selera bersama ahli keluarga dan ada juga yang di tempah oleh customer ai. Apa-apa pun kita layan je lah gambo2 ai ni. Tak banyak pun sebab benda yang sama jer.....



Yang atas tu Triffle yg ai buat untuk Miss 16 masa ai pi visit dia kat hostel. Kebetulan ada banyak buah2 lebihan dari buat Pavlova so ai tabur jer kat atas triffle tu. Biar dia orang makan buah2 tu dari membazir jer kat dlm esbok ai hehehe....Baru2 ni Farid dari Felda kerteh 6 pun ada order 2 bekas Triffle ni untuk jamuan kahwin kakak nya. Bukan untuk santapan orang ramai yer.... cuma untuk santapan ahli keluarga sahaja. Tapi sorry lah ai lupa nk snap gambar nya.



Yang ni ai buat untuk geder2 ngan family ai. Kali ni ai cuba jelly perisa Lime sebab tu lah kaler hijau. Biasanya ai guna jelly perisa strawberry. Tapi perisa lime ni sedap rupa2nya....rasanya yang masam tu memang sesuai sangat dengan kastad, kek dan fresh cream yang sedikit manis tu. So, member2 yg mana nak cuba buat triffle ni bolehlah try guna perisa lime ni.... pasti tak menghampakan..... Tak de lah selalu abis jelly strawberry kat pasaraya tu ya tak? 

TRIFFLE - Size 8" x 8" = RM35.00
Minima order = 2 bekas yer......

No comments:

Anda juga menyukai ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...