Wednesday 12 December 2012

RED VELVET FOR 17TH ANNIVERSARY 




You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn’t speak
You were my eyes when I couldn’t see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn’t reach
You gave me faith coz you believed
I’m everything I am
Bcoz you loved me ooo....


Assalamualaikum...... terima kasih bagi yang masih sudi menjenguk ai di sini... pernah dengar bait2 or lirik lagu yang ai tulis kat atas tu? Because You Loved Me by Celine Dion. Miss 5 suka sangat ngan lagu ni.... best kan...... Jua terima kasih Allah kerna mengrahmati kami sekeluarga sehingga ke tahun ini iaitu dah 17 tahun kami melayari bahtera berumahtangga ini dah bermacam2 dugaan dan cabaran yang telah kami lalui.... Alhamdullilah.... sampai ke saat ini kami masih bersama dan doa kami moga kami akan terus bersama sehingga ke akhir hayat kami...amin....


Sempena hari bahgia kami (walaupun dah lepas) sebab lambat update blog  ...hehehe masalah biasa. Ai buat Red Velvet Kek untuk meraikan nya. Tak de lah buat parti2 or joget2 lambak pun.... just buat Red Velvet ni jer dan hubby ai bawa ke opis dia untuk dijamu pada member2 nya. Moga kasih sayang kami semerah dan sebaldu kek ni...hiks...hiks...hiks..... jangan jeles ok.


Sebenarnya ai cuma nak test buat deko bunga2 tu.... tapi sayang tak cukup cream cheese untuk buat rapat2 so jadi lah macam kat atas tu.... bunga tu terpaksalah dijarakkan sikit. Ai pun ada buat roti jugak so boleh lah dia orang buat minum petang. 


No comments:

Anda juga menyukai ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...