Wednesday 26 September 2012

LAIN HARI, LAIN ORDER, TUAN SAMA

Assalamualaikum....... ape kabo semua. Harap2 semuanya sihat walafiat. Agak lama lah jugak tak update blog ai ni ya. Ada jer halangannya tapi malam ni paksakan juga untuk merajinkan diri sendiri supaya menjalankan tugas yang sepatutnya......


Tempahan dari Cikgu Yus untuk di buat hantaran perkahwinan adiknya Firdaus. Bukan main susah lagi nak dapatkan kotak kaler silver. Semuanya dah habis stok yang ada cuma kaler gold. Macam tu lah biasanya.... kalau nak memang susah tapi kalau tak nak berlonggok2 kat kedai tu. Haihs..... sabar je lah.... terpaksalah pakai kotak gold jugak. Sib baik cikgu yus tak berkira sangat kan.... janji coklat tu ada nama Firdaus n Azura... hehehe..


Selamat Pengantin Baru dan terima kasih kerna memilih USK bagi menyerikan lagi Hantaran anda.


Yang ni pun order dari Cikgu Yus tapi hari yang berlainan. Inilah tandanya banyak lagi yang ai belum masukkan gambar ke blog nih. Apa lah nak jadi dengan ai ni kan....ishk....ishk....ishk.... Yus mintak Apam Polkadot 150 pcs.


Yang ni laks order dari Dungun (officemate my hubby). Apam polkadot 200 pcs untuk geder2 ngan famili. Terima kasih kerna support USK. Harapan ai agar kita dapat berurusan lagi di lain masa.

No comments:

Anda juga menyukai ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...