Saturday 4 August 2012

ORDER FROM K.L...... TQ FATIMAH

Assalamualaikum..... sekarang dah pertengahan Ramadhan macam mana dengan puasa anda sekalian.... tapi kan orang dah tak berapa nak heran dah pasal puasa kan? dah tak terasa sangat dengan lapar dan dahaga sebab happy untuk sambut adilfitri.... betul tak?  Macam ai ler... sekarang kesibukan melanda untuk menyiapkan baju raya anak2 dan juga ummi dia (ai ler....) tapi kan nanti ada jer org yang keneng2 suh jahit baju customer dia jugak sebab tak dang nak jahit takut nanti customer dia beraya ngan kain batik laks....hehehe.... itulah kakak ai... time raya memang macam tu lah dia, kadang2 sampai malam raya pun masih menjahit ...haihs.


Ok, kita tutup jap bab raya ya.... nanti makin tak sabo lak nak beraya. Order kali ni datangnya dari Fatimah nun di K.L untuk majlis pertunangan adik nya. Fatimah order coklat untuk digubah menjadi coklat Basket Bouquet. Tema Pink dan Putih tapi kertas yang ai buat tu tak de lak kaler putih.... so ai guna kaler kelabu sikit. Kadang2 susah nak cari kaler yang bersesuaian dengan tema. Ada juga kertas tu sendiri pun susah nak cari pure putih.... mesti kelabu2 juga sikit. Apa2 pun harap2 fatimah berpuashati dengan hasil kerja tangan ai ni.


Fatimah juga order Coklat Gift Set untuk di buat sebagai hantaran. Siap tulis Selamat Bertunang kat atas coklat tu tapi sikit comot lak tulisan tu. Bermain ngan coklat ni memang macam ni lah... adakala cantik jer...kadang2 buat hal jugak. Ai buat simple jer tak de celoreng2 bagai kat atas coklat tu sebab ai takut bila post nanti coklat tu mencair so comot lah nanti kan? Post ni bukan leh percaya sangat kadang2 tunggang terbalik nanti kotak kita dikerjakan... rosak lah coklat ai...huhuhu...




Coklat gift set yang dah siap diikat Riben dan bila sampai kat tuan dia nanti.... sila ikut instruction yang telah ai tulis siap2 bersama-sama coklat tu....hehehe....nak tahu apa instruction nya? order lah dulu...hahahaha...baik punya. Menjadi ke tidak ntah lah...tuan nya tak der lak bagitahu ai. Harap2 semuanya ok ya Fatimah.
 



Inilah rupa Foam Box packing untuk semua coklat yang akan di post menggunakan courier services. Kalau by hand tu tak der lah ai nak pack macam ni... but depend pada berapa banyak order dan jenis coklat jugak lah dan juga majlis masing-masing.  


So, thank you VVM pada Fatimah yang sudi order ngan UmmisarahKitchen. Harapan agar kita boleh berurusan lagi untuk masa akan datang.

 



No comments:

Anda juga menyukai ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...