Tuesday 28 August 2012

KEK KASTAD CHIFFON - Colourfull di mana-mana ....

Assalamualaikum...... dan Selamat Hari Raya Aidilfitri pada semua yang singgah di sini. Macam mana dengan raya anda.... harap2 semuanya berjalan lancar.... selamat ... ceria dan gembira. Sudah lama ai tak update blog ai ni maklumlah sibuk ngan persiapan menyambut aidilfitri.... macam uolls lah jugak kan? Banyak resepi dan gambar2 yang tertangguh tapi tak per nanti ai masuk kan sikit2 ya.

Kenapa colourfull di mana-mana ya?.... mata ai ni pun dah nampak rainbow jer sepanjang puasa dan hari raya lepas. Sib baik tengok orang tak belang2 macam rainbow kan... kalu tak naya jer. Kek yang kat atas tu sepupu ai yang duk kat Melaka tu suh buat untuk di beri pada anak sedara dia kat sini... surprise lah konon...hehehee..... tapi surprise memang menjadi.

Yang ni laks 10" petak untuk majlis berbuka puasa adik beradik ai (itupun bukan semua ada) tapi kek ni disapu bersih sekali hadap jer.... melantak namanya kan? haihs.....

Yang ni the making of...... Miss 5 yang snap time ni..... sibuk jer dia org nak amik gambo dia pun nak jugak.



 Banyak lah juga kena buat kek ni..... 10" untuk pagi raya... tapi sama jer lah gambo nya.

Yang ni lak untuk majlis pertunangan adik ai.... sebenarnya 4 biji tapi yang sebiji 10" tu dah abis di ngap oleh manusia2 yang tak tahan melihat nya.... tapi tak per ai bagi jer dia orang makan puas2 sampai naik muak.....hehehee so tinggal lah 3 biji....sib baik cukup untuk majlis tunang tu..

Untuk Tempahan : 10" petak - RM50.00 dan 9" bulat RM35.00



No comments:

Anda juga menyukai ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...