Tuesday 27 December 2011

Berdebar-debar.....menyiapkan Order

Dup...dap...dup...dap....berdebar2 hatiku ini sambil menyiapkan tempahan untuk kali ni. Apa tak nya...order kali ni datang nya dari Sifu ku sendiri....Shita Food & Catering dari K. Trg. Ini sifu untuk Kek Lapis yang telah aku hadiri tak lama dulu...mekasih ya sifu....kalau ada yang terkurang rasa tu leh lah bagitahu kita ya....tapi sebenarnya Shita dah SMS aku lepas ambil tempahan tu...dia cakap semua ok belaka pas tu dia kata rajin sungguh mencotet (bahasa org ganu) ladybird tu hehehehe.....

Inilah order dari Shita Food & Catering - 100pcs Apam Ladybird dan 100pcs Muffin Coklat Pisang. Sebenarnya Shita juga mengadakan beberapa kelas masakan juga seperti Kek Lapis, Nasi Beriani, Tart dll. So, Sesapa yang berminat tu leh Booking Kelas kat Sini Shita Food & Catering.

Sebenarnya kami sekeluarga ke Kuala Terengganu ni untuk Medical Check-up Miss 4. Biasalah setahun sekali check up untuk Bahagian Plastic Surgery, bulan januari depan check up untuk Mata lak. Apa-apa pun Ummi doakan anak ummi ni sentiasa sihat walafiat dan ceria selalu. Sambil tunggu abah nya ambil kereta sempat lagi suruh kakak nya snap gambar dia....pantang jumpa pokok atau landskap yang ada bunga2 ker mesti suruh snap gambar dia.


 Gaya wajib.....PEACE......

No comments:

Anda juga menyukai ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...