Friday 25 November 2011

Order Mengejut....

Pagi-pagi kakak ku yang sulung call nak order apam and muffin. siap tanya aku dah bangun ke belum. Aku jawab je belum bangun (kalu belum bangun cam mana nak jawab phone yer tak? hehehe). Pah tu dia suh aku bangun cepat2 and suruh aku buat kan kuih untuk dia. Dia nak bawa ke rumah adik ipar dia yang buat majlis "Naik Rumah". Ada sape-sape yang tak tahu apa tu "Naik Rumah" ker?. Kita orang cakap "Naik Rumah" untuk Majlis kesyukuran atau doa selamat untuk masuk/pindah rumah baru.....rumah sendiri lah....bukan rumah sewa tau!!

 
Macam macam versi (Kaler) Polka Dot, Ladybird and Muffin Coklat Pisang. Aku buat satu adunan untuk apam ladybird n Polka Dot dan satu adunan untuk Muffin coklat pisang. Tak kisah lah banyak mana pun janji siap, cantik dan sedap....ekekeke....

Yang ni dah siap packing untuk dibawa ke rumah adik iparnya. Moga dapat keberkatanNya....


No comments:

Anda juga menyukai ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...