Wednesday 6 November 2013

Order untuk Aidiladha.....

As Salam semua..... Selamat Tahun Baru Maal Hijrah. Moga hidup kita semua sentiasa di bawah lindungan Nya..... Kali ni entry sempena raya aidiladha yang lepas. Maaf pada yang order nya di tolak ya. Masa tak mengizinkan ku mengambil order banyak2 sebab raya ni ai dah setkan mind ai untuk buat sedikit ole-ole untuk adik beradik ku sebagai tanda kasih ai untuk mereka hehehee..... tak henggat....


Ini untuk cikgu Rush, Talam Keladi, Talam Suji, BB Cheese Tart dan Fruits Tart. Cikgu Rush ni tanya Talam apa yang sedap.... so ai cakap lah ai suka Talam suji...terus cikgu Rush order Suji hehehe.... tapi memang ai tak tipu pun...memang suka sangat Talam Suji ni. Kalau tak caya boleh order ya.


Yang ni laks untuk Cikgu Lily, Talam Keladi dan Talam Chendol. 1st time order ngan ai. Harap cikgu Lily puashati ya. Puas pusing2 cari rumah cikgu Lily nih....terpaksa cikgu Lily keluar cari ai hehehe.... terima kasih ya Cikgu.


Inilah rupa sebenar Talam Keladi dan Chendol. Purple tu Talam Keladi, yang putih kat bawah tu lah isi keladi dan kaler coklat tu talam chendol... dah sah2 nampak chendol kat bawah tu kan. Sebenarnya Talam ni banyak guna telur dan gula jugak. Tengok jenis talam lah ya.... kalau talam roti coklat tu sampai 8 biji telur you..... hah! terkejut kan? so kalu uolls beli talam ngan harga yang mahal tu (dimana2 lah bkn ngan ai jer tau) paham2 aje lah.....

Sorry lagi sekali pada yang ai tolak order tu ya. Ada yang nak Talam dan ada juga yg nak Tart... memang tak sempat sangat2. Maklumlah semua tu nak sari sebelum raya.... so buat pilihan siapa cepat dia dapat...... nanti ai update ole2 tu lak ya.




No comments:

Anda juga menyukai ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...