Tuesday 30 April 2013

Tempahan Untuk Candy Buffet / Table

Assalamualaikum..... entry terakhir untuk bulan ni....pejam celik...pejam celik.... dah abis bulan april kan. Tup2 tak lama lagi dah nak masuk ramadhan.... tup2 dah akhir tahun dan meningkat lagi setahun usia kita.... Tempahan pada kali ni lain sikit dari yg kebiasaannya.... Order untuk Candy Buffet aka Candy Table pun buleh.... Candy Buffet ni sebenarnya adik ai yang uruskan bersama ngan Guestbook untuk para pengantin yang akan melaksanakan hari bersejarah mereka. Bagi sesiapa yang berminat boleh dapatkan keterangan nya di blog Craft and wedding Projects ni. 


Ini dia tempahan yg dibuat oleh customer adik ai. 50 pcs strawberry cheese Tart, 50 pcs Bleuberry cheese tart, 100 pcs (3 pcs 10" x 10") Strawberry Slice Cake and 150 pcs Apam Polkadot. 


Ini dia candy Buffet yg diuruskan oleh adik ai tu. Sebahagian kuih2 di tempah dari ai dan yg lain2 seperti gula2, lollipop, marshmellow dam macam2 lagi adik ai yg uruskan atas permintaan pelanggan. Buah celup coklat pun ada...... kalau anda berminat sila contact Nuur Ailmi ni ya....tekan Sini ...


Di samping candy buffet, Guestbook, fabric hand bouquet pun ada. Ada yang tak tahu apa itu guest book ker? alaa..... guestbook yg orang duk tulis ucapan or kata2 or ucap selamat pada pengantin tu..... macam autograf gitu rupanya.....ada gaks heheheehe.....ianya sebagai kenang-kenangan dari tetamu pada pengantin.


Terima kasih pada Nuur Ailmi untuk semua tempahan ni. So pada sesiapa yg berminat untuk menempah candy buffet ni cepat2 contact tuan punya blog yg ai dah share linknya kat atas tu..... you tempah jer kat dia... nanti dia yg akan deal ngan ai untuk urusan kuih-muih ni. So, uolls tak yah pening2 lagi nk pikir pasal "Pencuci mulut" ni

No comments:

Anda juga menyukai ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...