Friday 23 March 2012

Birthday Kek untuk Mak & Anak Sedara

As-Salam semua...... kali ni tempahan untuk meraikan harilahir anak dan mak sedara sekaligus....(bukan ai pya mak & anak sedara ya). Sebetulnya mereka berdua ni berpangkat mak dan anak sedara pada mereka....tak paham ker? tak paham tak per.... tak penting pun pada u ols kan? hiks...hiks...

Hah... yang ni kek untuk mak sedara dia..... Snowy Peach Custard Cream Cake.  Biasalah kek yang simple dan sedap ni mestilah untuk orang2 yang berusia ye tak? Disaluti ngan cream custard dan fresh cream..... dalam nya pun dilapisi ngan cream custard..... seeeejukkkk jer masuk tekak....nyum...nyum.... mendapat sambutan ramai pada hari tersebut.

Snowy Peach Custard Cream Cake - RM70 / Resepi


Garden Theme - ni kek untuk anak sedara nya laks....Wan Nur Fazliyatul Adawiyyah Binti Wan Mohd Fakry.... adoiyai...panjangnya nama....sorrylah kalu salah ejaan nya ya.... tapi panggil Awin jer !!!...  Awin menyambut hari lahirnya yang ke 9 tahun. Moga menjadi anak yang berjaya dalam hidup dan taat pada dua ibu bapa.

Kek Coklat Moist - 10 x 10 - Berat 3.5kg

Pavlova - 1 layer - RM60.00

Pavlova ni ai buat khas untuk dia orang.... sebenarnya dia orang berdua ni adalah sepupu dan anak sepupu ai hehehe...... lepas belajar ari tu ini lah 1st time ai buat tanpa cikgu sebelah ai.... alhamdulillah...... jadi jugak. Sama lah juga ngan Snowy Peach tu... berkat tunjuk ajar sifu ku nun jauh di utara.... anak murid mu ini dapat membuat sendiri dengan jayanya..... best nyer tengok blueberry tu.... mengancam.... kalu ada yang terseliur tu leh lah order ya... jangan malu jangan segan....kempunan nnti.


Ini dia gambo Birthday Girl & B'day Lady yg tengah potong kek tu..... yg lain interprem jer... tumpang glemer. Apa pun "Happy Birthday to You" from UmmiSarahKitchen. Thanks untuk semua order... moga berpuashati dengan hasil tangan ai ya.


2 comments:

awin n puteh said...

Jomla order. ..dijamin berpuas ati n menyelerakan..peachy mmg yummy n coklat kegemaran kanak2...tq utk u.. Bday party i cun je dgn cake tu...

.: UmmiSarah Kitchen :. said...

Tq... suka berurusan ngan u... moga ummisarahkitchen tetap di hati...

Anda juga menyukai ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...