Wednesday 27 March 2013

Surprise Birthday Cake

Assalamualaikum.....

Russian Black & White lagi kali ni tapi yang ni bukan di tempah. Ai saja buat untuk cousin ai si Puteh2  Melati hehehe..... Surprise lah kata kan.... 


Inilah dia rupa RBW yang ai buat untuk Puteh ni. Memang marbeles di kelilingi Kit Kat dan di penuhi dengan Strawberry nyummies....nyummies.... gitu.



Terliur tak tengok strawberry tu? hah!! kan! kan!.... dah cakap memang meleleh jer tengok. Ai buat kek size 7" jer tapi bila letak kan Kit Kat tu yang menampak kan kek ni besar sikit. Pada mula nya Pn. Puteh kita ni duk sibuk2 tak de kek untuk dia tahun ni. Ai buat tak tahu jer..... sebab ai dah plan nk buat design mcm ni utk surprise kat dia hehehe....sambil2 menge-test kepower-an ai untuk deko kek ni.


Yang ni Rupa kat dalam kek RBW ni. Yang kaler putih tu Cream cheese dan kaler coklat tu sudah semestilah coklat ganache......


Anyway, Happy Birthday to Pn. Puteh, moga dengan bertambahnya umur kita maka bertambahlah juga amalan kita.....dan diberkati Allah sentiasa. Ini sajalah yang mampu ai buat untuk orang yg telah banyak menyokong ai baik dari segi fizikal mahupun material bagi mengembangkan lagi bisnes ai ni. Tq VVM.

No comments:

Anda juga menyukai ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...