Friday 22 August 2014

Snowy Peach untuk bulan July.......

Assalamualaikum....... bersiaran lagi kita hari ni. Mai kita tengok kek apa untuk sesiapa sahaja yang sambut birthday ka..... anniversary ka..... etc...etc....hehehehe pada bulan Julai lepas.

Sebenarnya ai punya adik beradik....ipar dan anak sedara ramai yang birthdaynya jatuh pada bulai Julai. tapi di sebabkan bulan Julai tu kita puasa so ai buat lah kek nih sebiji untuk dipotong beramai -ramai semasa BBQ kat rumah sepupu ai pada malam raya ke2 lepas......


Snowy Peach Custard Cream Cake..... itulah nama kek nih. Deko jer yang selalu ai ubah2 ikut mood dan selera ai lah... Deko meriah gini ai buat untuk anak beranak ai jer tapi kalu uolls nak deko mcm ni jugak....costnya lebih lah ya... tau2 ajelah harga cherry and stoberi tu.


Coklat lagi....yummy...yummy...


Harga Snowy yang biasa RM70 per resepi. (9in bulat). Ai tak kira berat kek tapi kira resepi. Kalau kira berat nanti tak larat plok uolls nak bayo..... hehehehe. Kalau nak byk deko mcm kat atas ni kena call ai lah ya.


Inilah dia separuh darinya yang sambut birthday dan yang berdua tu sambut anniversary.... yang lain2 ada yang tak sempat bergambar ada hal masing2.
 

Pada sesape yang sambut birthday tu.....Selamat Menyambut Hari Lahir dan Selamat Ulang Tahun Perkahwinan pada yang berkenaan.....hiks...hiks...hiks...

No comments:

Anda juga menyukai ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...