Tuesday 12 November 2013

Miss 6 Convocation's Day

Assalamualaikum...... sihat tak hari ni? Kalu tak sihat tu cepat2 telan ubat ya. Sekarang cuaca tak menentu. Kejap ujan ... kejap panas... Miss 6 pun batuk tak hilang2 jugak.... Hari ni kita tengok beberapa jenis juadah untuk hari konvokesyen Miss 6 dan juga untuk santapan Miss 17.



Talam Chendol ni ai buat untuk di bawa ketika menjengah Miss 17 kat asrama dia sebelum exam hari tu. Siap pek kecik2 senang sikit diaorang nak makan dan bahagi kat member2 dia. Ada jugak ai bawak ke tadika Miss 6 untuk buah tangan cikgu2 kat Tadika tu.


Bila dah rasa Talam Chendol ni terus cikgu Miss 6 jatuh hati kat Talam ni hehehe....bukan jatuh hati kat ai okehh.... so dia pun order Talam Chendol dan Talam Keladi untuk majlis konvo sebagai pemanis mulut untuk ibubapa yang hadir pada hari tu.... mekasih cikgu.



Muffin Coklat Pisang versi bakar. Biasanya ai buat versi kukus dan di jual RM40 untuk 100pcs tapi bukan besar gedabak macam ni. Cup size S (mcm almond london tu). Kalau yang ni ai belum buat budget lagi hehehe..... maybe 50 sen - 60 sen sebiji kot or lebih lagi ????

Muffin ni ai bawak sebagai buah tangan ke majlis konvo tu. Maklumlah Miss 6 pun dah tahun akhir kat situ kan.... boleh lah merasa sorang sikit.


Itulah dia Miss 6..... dah lepas satu step... banyak lagi yang menunggu di hadapan. Harapan Ummi agar Yaya sentiasa berjaya di dunia mahupun di akhirat...Amin.


No comments:

Anda juga menyukai ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...